Kryssning!

Skrivet 2010-12-20 16:50:44
Heej alla glada!! Idag har vi haft invigning på KI: biobank! Trevligt med lite skumpa ( shit vad ja dricker på jobbet haha ) och massa högt uppsatta människor. Fick verkligen lagga band på mig själv så ja inte slog någon på rumpan... hm..

Har också pratat med Alexa, vi ska på kryssning den 5:e Januari :D Skulle ta ledigt men upptäckte att det är en röd dag den 6:e så behövde inte hihi :D Har tjatat med mig Per också, vore sjuuukt kul om han följde mee :D Kom igen nu Per det blir najs!!!!

Sitter heelt själv på labbet haha lite läskigt faktiskt! Ska nog ta o rymma nu, vill hem till min säng <3


åå Btw: Elise kunde hämta ut mitt visum woho :D
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Elise

Vilka åker med på kryssning och vilken båt?

2010-12-20 @ 19:57:57
Postat av: sara

va faaaan varför får inte vi åka me!! DRÄGG DRÄGG DRÄGG

2010-12-20 @ 21:31:38
URL: http://saratells.blogg.se/
Postat av: sara

ps. jag och elise är rutti- kryssare!!

2010-12-20 @ 21:31:52
URL: http://saratells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0