Mamma!

Skrivet 2010-12-20 21:42:24
Nu sitter jag hos mamma och väntar på att knäcken ska koka klart! Var i stan med Per efter jobbet och köpte kaffe, sen hann vi inte mer för kön till hans jäkla kapslar var tio mil lång å vi stod där i tjugo minuter och hade fest! Sen åkte jag hit och gosade massa med Knut tills han skulle sova. Då la ja mig brevid honom och så rullade han ihop sig i min famn med handen på min hals för att sova. Så underbar han är alltså!! Hahaha en annan kul grej, mamma brukar gå runt och visa foton på mig Fredrik och Sofia så han ska komma ihåg oss hela tiden, så när man frågar " vaar är Johanna" så pekar han på fotona på väggen o bah däää hahaha så jävla söt han tror jag är ett foto!



Kryssningen också, man behövde tydligen vara 21 för att åka just den dagen för det är en afton blablabla så Alexa åker inte med, men jag skaffar en fullmakt som mamma ska skriva under och sen Per som är över 30 så det fixar sig moahaha :D Ellanbellan kanske hänger på om det fixar sig med jobbet osv, vore aas najs! Annars blirre jag och Per som köööör! Men det är vi ju bäst på :D


åååkej ja brännde knäcken.. bra jobbat Johanna!!! :D

Nu ska ja åka o möta upp Johanna på centralen! Höööörs bruuuschaaan

Kommentarer
Postat av: helena

myyss!

2010-12-21 @ 17:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0