The way we put our hopes, through the eye of a needle

Skrivet 2010-12-15 21:54:59
Nu har jag just varit en sväng hos min kära vän Elise! Hade som vanligt jätte roligt, det är alltid så när vi träffas även om vi inte träffats på ett tag! Hon är en vän jag alltid kommer ha kvar <3

Innan pratade jag typ en halvtimme med Sara om allt mellan himmel och jord. Samma sak med henne, allt blir som vanligt på en minut, hur lång tid det än gått. Också en vän för livet <3

Är verkligen så himla glad för alla mina vänner, fan vad ja har lyckats bra med att hitta dom bästa!! Massa kärlek till er!!

Bjuder på en rolig bild från helgen när jag firade Alexa :D



Väldigt kul kväll :D

Nu säger jag god natt och så ses vi imrn kära blogg:D

Kommentarer
Postat av: Elise

tjena smulan

2010-12-16 @ 07:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0