Sjuk!

Skrivet 2012-06-05 22:54:41
Ligger hemma med feber och ont i halsen, förmodligen en förkylning men i värsta fall streptocoker, går i familjen just nu. Typiskt dåligt att jag kommer till stockholm och blir sjuk? Åh suck alltså!
Annars har det varit en jätte bra dag, vi har förberett hela morgonen för middagen och sen åkte vi och kollade när min fina bror sprang ut och tog studenten :) Har har lyckats bäst av oss tre syskon och jag är så stolt!! Tog 170 bilder, ska solla ut några imrn så får ni se hur stilig han var :)
Nu har jag just skickat iväg Fredrik och hans vänner ut på krogen, skulle sååå gärna velat hänga på men icke! Så nu blir det sova för mig, kul. Btw ja åker hem på torsdag :/ Har inte så mkt att säga till om med tanke på att jag får skjuts. Men imrn ska ja få se mina fina tjejer och käka middag :) Har bara träffat Helena och Sara hitills, alla är så upptagna haha :) Ska bli underbart att samlas igen!
Nu ska ja knarka lite alvedon och sova iafl, ha en fin kväll!
Fina studenten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0