Bästa kvällen på länge!

Skrivet 2012-03-18 18:30:54
Det var sjukt kul igår :D Hade verkligen så himla kuul, roligare än på länge! :D
Ja åkte till Sara vid tre, var där innan alla andra och chillade haha, så vi bara pratade och sen kom Elise så då fixade vi oss och fixade iordning det sista ! Sen kom alla och vi började kröka och äta :D Så jääävla god mat, så bra fixat av Sara! Allt var jätte fint och allt var jätte gott verkligen! Så vi krökade och krökade, ändrade planer på vart vi skulle gå, ringde taxi och åkte till Oxid :D Hur kul som helst!! Vi var där till stängning och sen ville vi dra vidare men alla var nog ganska packade, Faruk fick för sig att vi skulle shotta sönder under tio minuter hahah slutade SÅDÄR för båda, riktigt skön kille det där :D!! Så vi irrade runt på stan i två timmar haha, jag gick omkring och var allmänt full och glad och fick en St: Patricks days hatt hahaha as stor och grön, och vandrade omkring med haha så jävla oklart! Fick massa kommentarer och jag var bara allmänt glad och sprang omkring och skrattade och pratade med alla haha :D Sen var ja väl hemma runt halv sex eller ngt, hann nyktra till på vägen så idag mår ja prima! Är bara sjuukt trött efter denna vecka, har verkligen slitit som ett djur!
Men tack min fina Sara för igår, det var verkligen bästa kvällen på länge!! ♥♥

Kommentarer
Postat av: sara

jag hade såååå kul!! :D tack för att ni gjorde kvällen till bäst! <3

2012-03-19 @ 16:48:40
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0