Hon är Kung!

Skrivet 2012-03-13 20:10:09
Hahahah har suttit och garvat halva kvällen åt en viss person. Elise vet vem ja menar, hon är såååå underhållande hahaha ja dör lite!! Njaaha nu lämnar vi det!
Lååång dag idag, men massa pingis med killarna från LifeGene och IT :D Har faktiskt blivit riktigt grym, killarna är till och med väääldigt impade när ja äger dom höhö ;) Men faktiskt så har ja spelat nästan varje jobbdag i typ ett år, det ger fan resultat :D Haha nu ska ja bli pingisproffs ;) Mina smäshar är inte att leka med!
Skulle träffat Peder idag med men behövde jobba över :(  Får bli en annan dag helt enkelt :)
Annars är det House ikväll, den killen hade ja varit kåt på om ja var 30 år äldre!
Saknar Annie på jobbet.. Hon har just opererats och ska vara sjukskriven ett tag :( så himla tråkigt där utan henne! Tur att ja har mina grabbar på IT iafl :) Ser ett ljus i tunneln haha så ja glider genom dagarna ;) Dock är hon nya tjejen så himla imponerad av mig att ja inte har börjat lägga av nu när ja ska sluta. Hon säger att hon ser upp till mig för att ja är så kunnig och duktig hihi :) Sjukt gullig tjej!
Iafl så ska ja poppa popcorn nu och kolla på Walking Dead tills house börjar!
Puuuss
Kan ja ha denna som pp? Plääjs svararåå!



Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaa du kan ha den som pp!! <33

2012-03-14 @ 17:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0