Steeda

Skrivet 2012-03-06 19:30:40
Har spenderat kvällen med att rensa ur mina garderober. Ja tycker ja kastade jääätte mycket och att ja var jääätte duktig, men mamma säger att ja suger.. Hon bara skakar på huvudet och säger att vi måste ta in Sara... Det hjälpte väl inte heller att ja kom hem med en kasse från HM.. Fast det var faktiskt bara träningskläder! Ett par byxor och ett linne. Det behövdes. faktiktiskt. PUNKT!
Jag har sån JÄVLA mensverk. Skulle träna efter jobbet men kunde fan knappt gå. Så sjukt jobbigt att vara tjej ibland!!
Alltså inte för att vara sån men hur jobbigt är det inte när det kommer ett riktigt fetto och sätter sig brevid en på tuben eller bussen? Alltså seriöst det kan störa mig ngt så grovt. När dom även ska läsa tidningen med armarna i ansiktet på en så kryper det i min kropp. Ja vill ställa mig upp, slå dom på käften och skrika "BANTA DITT FETTO". Men det gör ja såklart inte.. lilla svennebanan säger aldrig till. Typiskt svenskt. Lilla landet lagom. Nästa gång, då ska ja säga till. Så det så.

Kommentarer
Postat av: sara

Haha jag lovar älskling! Nästa vecka är dina garderober I MINA HÄNDERRRRR!!! <3<3<3<3<3

2012-03-07 @ 07:42:51
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0