Bästa någonsin!!

Skrivet 2012-05-31 14:54:27
Har inte berättat detta för er för det har inte varit säker och jag har inte riktigt velat utifallatt det skulle skita sig och jag skulle bli förkrossad MEN MINA TJEJER KOMMER HIT ÖVER MIDSOMMAR :D :D :D :D :D :D :D :D NI ANAR inte hur mkt det betyder för mig alltså, jag kunde inte vara lyckligare!!!!! Sara tar med bästa Faruk med, så jävla roligt :D Det ska bli så jävla kul, vi kommer fira midsommar på kvällen på fredagen och sen drar vi till Chappen :D Faan va vi ska ööösa, ser sååå fram emot att visa för alla vilka UNDERBARA vänner jag har :D Har skrytit så mkt över er haha, det kommer bli bästa någonsin! Har sprungit omkring varje kväll och hoppat och stuttsat och varit såå lycklig, Christofer tycker jag är knäpp :)
Så jag flyger på moln här nere, och imrn kommer vi till Sthlm :) Vi är framme på Lidingö runt sju på kvällen så ni som vill, kom förbi :) Vi är ensamma där!
Såå nu ska ja hoppa omkring lite till haha, pusss från världens lyckligaste tjej!
Jag och Faruk :)
Jag och Sara :)
Jag och Elise :)



Jag och Helena :)




Dessa underbara människor kommer hit :)

Kommentarer
Postat av: sara

Hahaha Farreeee <3 ååh ska bli så kul :D längtar så jag nästan tuppar AV!!!!!!!!!! <3 <3 <3

2012-06-02 @ 21:46:36
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0