Lyckat..

Skrivet 2012-05-21 19:18:58
Nu ligger jag i soffan med en rygg med samma färg som en tomat hahaha ja har verkligen brännt mig!! Hela ryggen dunkar och svider, när C kommer hem får han dränka mig i after sun! ;) Men annars har ja faktiskt fått fin färg tycker jag :) Vi spelade kort, drack kaffe och pratade i solen heeela dagen! Tack Maria för en fin dag :)
Svenska hemmafruar på tv nu, haha fy fan va dom är roliga! Anna Anka alltså, vilken brud. Underhållning när den är som bäst!
Ikväll ska vi äta hamburgare, omnomnom. Blir broccoli till mig istället för bröd, ska bli lite nyttig nu tänkte jag :P bara ersätta alla kolhydrater med broccoli, kan ju inte vara så svårt? Vi får se. Ska börja träna nu med, när ja inte jobbar. Hoppas ja får sätta igång med jobbet snart, i need the money!
Basketlaget har fått massa anmälningar haha, ser ut som att det verkligen blir av :)) kul!
Liten uppdatering bara, vi hörs sen eller imrn :)
Thailand ♥

Kommentarer
Postat av: sara

haha du och dina pigment! love it!

2012-05-21 @ 20:03:35
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0