Måndag!

Skrivet 2012-05-28 11:22:59
Hej mina kära vänner, förlåt för dåligt bloggande!
I fredags blev jag bokad att jobba, så åkte dit vid sju och hem vid två. Skönt med lite jobb :) Efter det så åkte jag och Christofer och lirade lite golf! Gick liiiite bättre men inte mkt haha ja MÅSTE få bättre tålamod ;)
Iafl så efter det åkte jag direkt hem till Marias bror Jimmy och förade med sköna människor, sen åkte vi till Chappen :D Typ INGET folk, men vi dansade sönder oss ändå, fasen vi kan aldrig ha tråkigt ;)
På lördagen mådde ja braa så jag, Christofer, Alex, Fredrik och Aiisha ( Alicia, men knut kallade henne Aiiisha så det gör jag med nu ) åkte och spelade golf igen höhö. Gick väl bra, snart är jag proffs ;) Efter golfen åkte killarna och fiskade och jag och Aiisha gjorde Tacos hemma hos oss för Mello kväll :D Ååååh va ja skrek och var glad, sjukt bra jobbat Loreen!!! Har lovat att ta med lantisarna till Huuufudstaden och se på detta spektakel nästa år haha!
Iafl så lyckades jag dricka jäääätte mycket så ja var bakis igår, men jobbade till nio iafl haha.
Idag ska ja väl hänga med brudarna, på fredak kommer jag hem till Stockholm!!!! Och jag tar med Christofer fredag till söndag :) Själv stannar ja till torsdag! GÖTT :D
Lite bilder från dom senaste dagarna :)
Bevis på att jag nu är smålänning haha!




Våran egna städerska, underbara Aiisha!



Fina Maria :)



Duuuschaa!




Kommentarer
Postat av: Helena

Saknar dig!!

2012-05-28 @ 15:59:12
URL: http://Alittlepartofmylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0