All In!

Skrivet 2010-12-25 13:55:38
Heeej bloggen! Är hemma från landet nu, åkte vid åtta imorse bläää höhö! Shit vad det är mysigt att vara på landet alltså, önskar jag kunde hälsa på oftare! Har ätit så mkt så ja har väl typ gått upp 10 kg på två dagar haha :D näää kanske inte! Åkte in till stan när jag och Sofia kommit fram till Tekniska, vi tänkte att vi skulle shoppa lite, men hallååå allt var ju stängt?? Bara vi som inte fattat det? haha så vi solade och satte oss på donken istället :D wiie!

Ska börja göra mig iordning snart, ikväll kör vi All In! Sup och ös, medvetslös :D Mina favorittjejer kommer hit snart, Leila och Elise, så ska vi göra middag! Sen drar vi in och feeestar gärnet på amba woho :D

Ha en aas bra dag alla läsare!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0