Det är föralltid, du och jag.

Skrivet 2010-12-17 18:25:20
Det finns bara en kille i hela världen som aldrig kommer lämna mitt hjärta. Det är en kille jag växt upp med, en kille jag gjort verkligen allt med. En kille jag ringer till när jag är ledsen, en kille som jag ringer till när jag är glad. En kille som jag alltid kan lita på vad som händer. Den första personen jag skulle ringa till om jag var hade gått vilse i skogen. En kille som har dom bästa axlarna att gråta mot, en kille som lider med hela sitt hjärta när jag lider, en kille jag kan sitta här och gråta medans jag skriver för, bara för att jag är så lycklig att jag har honom. En kille vars hjärta är så stort att alla får plats. En kille som skulle göra vad som helst för mig. En kille jag skulle göra vad som helst för. En kille jag aldrig skulle klara mig utan. En kille jag älskar av hela mitt hjärta. Min allra bästa vän.

Han heter Richard Kjällander och har bott under mig nästan hela mitt liv. Han kommer föralltid bo i mitt hjärta.






Kommentarer
Postat av: Elise

<3

2010-12-19 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0