Knäck

Skrivet 2010-12-21 19:37:02
Eftersom ja var fett duktig igår och brännde knäcken, tänker ja ta revanch idag och testa igen! Herre gud ja som är bra på o lagat mat? Så nu sitter jag här och är på givakt om det kokar klart haha :D  Ska lägga Knut snart också, möjs! Han pekar på mig istället för fotot nu iafl haha! Sen bär det av till Kista för att kolla lite klappar hos Johanna, passar på när hon jobbar så vi kan åka hem tillsammans :D Åh här har alla blivit magsjuka också haha, både mamma och Sofia kräks som galningar! Living on the ege att vara här asså ;D Hoppas på att jag klarar mig!

Kaos på jobbet också, dom har tagit upp att vi antagligen måste börja jobba helg och kväll, det var inte omtyckt haha! Hoppas det löser sig tills jag kommer hem igen ;) Skrev ju på nya avtalet igår hihi :D

Tillbaka till knäcken så skriver ja sen hur det gick :D

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0