Djuuupt andetag Essi!!!

Skrivet 2011-04-10 20:50:02
Okej såhär.. har börjat träffa en kille lite, och när jag börjar träffa killar blir jag typ döööödskär på en gång! Men nu jävlar ska det vara annorlunda! Ska ta det as lugnt, inte göra en grej av det och bara se vad som händer! Bra Essi! Såååå vi träffades ikväll och vi lagade middag ihop, kollade handboll och film och hade as mysigt! Ska ses imrn på jobbet ( han jobbar nära mitt jobb och får ibland uppdrag tillochmed på min avdelning ) och sen får vi se om vi träffas på kvällen! Vi träffades via jobbet, en låång historia men jag var as modig kan jag säga iafl!! Nu ska ja soova, är as nöjd för jag luktar som hnm hihi :)

Natti alla min tre fina läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0