Du gör kalabalik i mitt system!

Skrivet 2011-04-11 21:46:33
Vaknade idag på as bra humöör! kom till jobbet runt åtta och vid kvart i nio får jag ett sms om att jag ska komma ner i förrådet och pussas hihi, sjukt mysigt! :) wawawiwa som han skulle sagt! Sen rullade dan på som vanligt, kom hem runt sex efter en promenad från slussen, lagade mat och gick ut och sprang 6 km och mötte sen Moa och gick i 4 till med henne :) Älskar våra promenader, dom känns så givande! Bort med fläsket ska vi nu också! Körbarakör! Duktig man känner sig efteråt alltså! Du blir det duschen sen en mysig säng, önskar dock att jag hade sällskap ;)

God naatt bloggisen!!

Kommentarer
Postat av: Lisen elise

<3

2011-04-16 @ 13:35:34
Postat av: Alexa

ner i förrådet och "pussas" hehe ;) :D

2011-04-22 @ 15:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0