If I had you

Skrivet 2011-04-09 21:43:12
Kvällen artade sig faktiskt ganska bra! eller aah, eftermiddagen kanske med tanke pa att jag sitter och skriver klockan halv tio på kvällen haha! :D Låg och tittade på film, tänkte efter en minut och kom fram till att jag inte kan ligga och  vara värsta slöfocken en heel lördag! Så jag langade iväg ett sms till Micke som satt på ett hak här på söder och sen skulle gå och titta på handbollsmatch i Eriksdalshallen! Promenerade sedan glatt till haket, tog en öl, och gick sedan och tittade på handboll! as kul!! Träffade massa gamla vänner som man annars inte pratar med lixom! Sen tyckte Micke att vi skulle gå hem till mej och fortsätta dricka och på det spåret gick det! Slutade dock med att Micke skulle åka hem till ön och duscha ( mes ) så jag och min nyfunna vän Hugo gick till underbarabar och satte oss och drack öl och lossades att vi var pa date! När vi sen skulle vidare till sumpan för att träffa upp andra och dricka mer, tackade jag för mig och gick hem! Knut är faktiskt sjuk och måste tas hand om! Lilla plutten är jätte sjuk verkligen! Lär få ett och annat fylle samtal om en bangade Essi, men vääärt när ja kan ligga här och titta på IceAge 3 och dricka tee!! Perfekt kväll för mej! Nästa helg dock blir det AAALL IN på barnkalassittning, wäääj :D

Nattinuffsan gott folk, see you when we see you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0