Om du aldrig provat, hur kan du då vara säker?

Skrivet 2011-04-12 22:01:57
Alltsååå är det bara jag som älskar genom eld med Oskar linnros?????? ååååhja döööör för den!! jaja ja har varit i Thailand så ja e lite efter haha! åå den är gryyymm!!!

Alltså det hände ngt jätte otäckt när ja va ute och sprang idag! Sprang min vanliga mil ( haha vanliga, har sprungit den typ fyra gånger ) och i den milen finns en stig längst vattnet som är lixom som en grusstig! Det var ganska mörkt och typ inga människor ute så ja var i princip helt själv på stigen, tills  jag kommer runt ett hörn och får syn på en polisbil! en polis stannar mig och säger " det är jätte viktigt att du tänker efter nu, har du sett en 15: årig tjej, kort lite stor, blont hår och väldigt ledsen? hon var väldigt deprimerad och nere " Njee tänker jag, jag hade ju inte mött en människa, sa det och ursäktade mig varpå jag hör den andra polisen sucka och säga i polisradion " vi måste dragga " alltså VA??? den här tjejen 15 år har antagligen tagit livet av sig,  och väldigt nyligen!! tänk om ja hade varit några minuter tidigare lixom?? bläää det var inte kul!!!

Iafl så hade ja en hysat bra dag, den började iafl bra med massa mys och pussar i förrådet hihi :) sen hade ja typ yber damp och ville gråta hela eftermiddagen, typ utan anledning, men nu är ja på bra humör igen :) såå skönt att springa med bara musik i öronen!! tacka gudarna att våren är här, hade fått nippran annars när man är van vid att vara ute i princip hela dagarna!
Och en typisk Essi sak, när ja skulle skrubba ansiktet efter träningen så upptäkte jag att mamma köpt en ny skrub, deeen testar jag tänker jag dåå och smörjar in mig för glatta muggar! Bara det att den luktade såååå goooottt!!!! så ja står typ som en idiot och luktar på mitt ansikte hahaha tills det börjar bränna i fejset på mej!! haha så typsikt mej!!!


Nu ska ja titta klart på en fiilm, vafan hette den dåå?? Nära och kära tror jag?? han är ju såååååååååååååå snygg skulle inte banga EN sekund!!!!! uuäääh!
Puss påer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0