Wawawiiwaa

Skrivet 2011-04-09 11:45:01
Vet ni nått sjuukt, efter ett tag i Thailand när vi varit där tyyp fyra veckor, blev man så himla psyko av att inte skriva åäö så eftersom jag skrev så mkt på bloggen utan dom, började jag seröst TÄNKA utan åäö hahaha det lat typ sa har i mitt huvud haha kan fortfarande göra det ibland!! heeelt stört! Psyko Essi japp!

Lilla Knutis har blitt sjukt :( usch magsjuk tillochmed! Stackars liten! Eller liten, alltså han har växt ngt enoormt medans jag varit borta, lärt sig gå har han också och han kan prata lite! Min lilla älskling! :D


Planer för dagen då, ta det luugnt, vara med Johanna när hon vaknat och sen kanske träffa en gammal killkompis, eller äta middag med min moster och hennes tjejkompisar! Har också fått en förfrågan om att gå ut, men åå ja vet inte om ja orkar! Sen äre penga frågan också, inte direkt så att man är fett rik efter 10 veckor i Thailand lixom haha! Den som lever den får see!

Ja tror att jag typ har en sån mobil som bara tar emot sms på olämpliga tider alltså! Seriöst igår vaknade jag klockan sex av ett sms ( iochförsig ett väldigt gulligt sms så jag gick upp med ett leende på läpparna och hade det resten av dagen hihi :) ) och inatt fick jag ett sms vid halv fyra, fylle sms antagligen! Det är alltid sååå!! wuuää sen är jag så jäkla dum att jag inte sätter den på ljudlös, så får väl skylla mig själv! Senså hatar jag rutiner!! I och med att man går upp halv sju varje morron vaknar jag också runt sju på helger!! Okej jag ska inte klaga, jag har varit utomlands i tio veckor haha ( men då var det en viss vän till mig som ställde klockan varje dag ändåå, inte riktigt semester meen ) Men det är faktiskt himla jobbigt att ha det i huvet så man inte kan sova!! Men då missar man ju itne hela dan iafl hehe! Så vafan ska man guuuura idaa rå!? Knappt att man vågar vara hemma med en magsjuk Knut lixom! Tänker faktiskt lyfta på arslet och springa lite!! Duktiga Essi, kort applåd! Inte jätte trevligt väder men man får klä påå sig bara! Eller kanske dra ner till SATS, har ju faktiskt betalat 550 kronor i månaden för ett kort jag faktiskt aldrig andvänt... skäääms..

Det känns typ lite konstigt att vara heelt själv, ingen som back up och ingen som man lixom kan tänka på eller mysa med.. Det har alltid varit så för mig att jag haft ngn, jag har aldrig varit själv. Men nu är jag tootally on my own. Läskigt men nyttigt!

Nej nu ska ja ta tag i det här och träna, duscha och hitta på ngt riktigt roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0