God fortsättning!

Skrivet 2011-12-26 22:41:43
Häääj!!
Hade en as mysig jul, därav ingen uppdatering. Var hos pappa och åkte hem rätt sent så har inte hunnit. Hann inte igår heller, försov mig en timme och fick lite brottom till tåget haha. Fääjl. Bära på all packning jag har med mig kan ju varit bland det jobbigaste jag gjort. Fyyyy fan!! Vad tänkte jag med? Ajjaa lyckades få med mig allt iafl.
Så nu befinner jag mig i Småland. Direkt när jag kom igår, var det bara packa upp party kläderna och så kom massa mysigt folk för förfest. När vi var redigt berusade begav vi oss till Parken, ett ute ställe typ som.. hmm.. näää går inte att jämföra haha! men kul hade vi!! Kom hem runt tre och då fikc vi för oss att laga mat haha. Så vi somnade runt fem, mätta och goa haha! Men det hindrade inte mig från att må apa idag såklart. Låg i soffan halva dagen, sen åkte vi och handlade två timmar, sen somnade jag i soffan någon timme innan vi kom på att vi inte ätit middag. Dock orkade ingen av oss laga mat så ev mackor. Träffade btw en gammal klasskamrat igår, Halle haha det var sjukt otippat, men kul :)
Imrn blir det kanske lunch med Alex, träning och städning medans Christofer jobbar. Hemmafru igen :) Ska dock sova ut, är sååå trött fortfarande.
Idag är det ett år sen Emma gick bort. Tänker lite extra på henne nu, men vet att hon har det fantastiskt kul där uppe på sitt nya äventyr :)
Nu ska jag mysa med min pojkvän, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0