Tooorsdag!

Skrivet 2011-12-22 08:55:09

God morgon!
Sitter på jobbet och har as tråkigt. Tänkte ta sovmorgon idag till nio, men neeeej det går inte när man har en lillebror som heter Knut! Med det var rätt mysigt att han var uppe, kommer inte se hnm på en månad från och med nu:( :( Dom drar ju till Thailand en dag innan jag kommer hem. Blää!
Fick uppleva en snuskig sl kontrollant idag. Jag fuskar ju när ja åker, såg som tur var dom och hann skicka en mobil biljett. Ska gå upp och visa den och för höra " Heej gumman" okeej? Ehm hej, här är min biljett lixom. Då ska han stå och hålla en hand på mig, en liten kort arab kille med skägg! Sen ska han vara jätte rolig ch säga att " neej gumman, den här är fejk" Watta fakk låt mej va! Fick gå tillslut iafl, det räcker väl med att dom är vidriga som ger en böter, men snuskiga med? Suck..
Jaajaa, ska väl göra ngn  nytta när ja ändå är här. Sista dagen för min Eva idag. Kommer gråta floder. Så många roliga stunder jag haft med henne. Usch det kommer inte vara samma sak här alls. :(

Ska till Kista sen ju med bellan och Sara så vi får se när vi hörs!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0