Upp o hooppaa

Skrivet 2011-12-23 08:52:36
Goood morgon mina kära vänner! Befinner mig på jobbet, en av de enda tre som jobbar idag vilket innebär höög musik och snabba puckar! Och mycket att göra..

Blev en hel kväll igår, fem timmar ( ! )  spenderade vi i Kista. Herre vad trött man var sen. Men faaan va kul det var haha! Skrattade över heeela gallerian och fick många blickar och skrattande folk :D Och jag fick med mig MASSOR hem! Köpte ett helt nytt skidset ( fett onödigt egentligen men va fan det var as snyggt! ) lite klappisar, kläder osv.  Vääärt :D Åt god middag och fikade också :) Sara hade daaamp hela kvällen och var på bushumör vilket resulterade i mycket slag, puttningar och petande i ansiktet haha! Typiskt oss tjejer, men fan det är det ja älskar med oss! ;)

Ska iafl jobba nu så kort som möjligt, sen åka o köpa en sista klapp, träna sola och sen hem till pappa ör att klä julgranen. Sen sover jag där och firar jul med pappas sida imrn! Mamma, Charlie har åkt till morfar så nu ser ja dom inte på en månad :( Hade dock myskväll med mamma igår <3 Knutte och Charlie åkte redan igår på dagen nämnligen. Vi kollade på film, packade och åt popcorn. Mammatid behövs ibland! Så jag har iafl lyckats packa lite, ja lär ju dock vara den enda som har fyra väskor med mig för en vecka.... typiskt dåligt. Typiskt mej. Ajaaa bätter för mycket än för lite ;)

På söndag åker ja till Småland iafl :) Så sover nog hemma imrn. Måste packa klart osv!

Ha en bröö dag, Pusss


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade askult igår :D :D och damp!!!! Men du älskar mig ändå!! <3

2011-12-23 @ 14:46:26
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0