10!!

Skrivet 2011-01-07 09:38:51
Idag är det bara tio dagar kvar tills vi åker :D


Som sagt så blev det all in i onsdags! Lite för mkt all in kanske :O Har lite minnesluckor men hade sjuukt kul iafl haha!! Vi började hos Sara ute på gärdet där jag och Sara körde på mina hemmagjorda shots. Jag gör inte shotsen nästa gång. Fan dom gick rakt upp i huvet alltså! Haha herre gud, men det var kul, det var massa folk och känndes lite som hela gänget var samlat :D Det var inte igår! Sen drog vi till cafét och skakade rooompa! Tror jag gick därifrån runt ett? Gick till donken med Leila o Danijela och fick sen skjuts hem av Joy! kom hem runt halv fyra och ramlade lite på golvet och sen lyckades jag ta mig till sängen och däckade på direkten! När jag vaknade igår var ja fortfarande full haha! Det första ja gjorde när jag gick upp för att hämta vatten var att gå in i min dörr haha ajjee! Men det var värt lite blåmärken för det var sista utgången innan vi åker! :( lite sorgligt faktiskt! Men jag kommer ju heem! Föresten så pratar Johanna om att kanske komma o hälsa på oss i Thailand :D Vore jätte kuuul :D


Nää nu ska ja återgå till mitt arbete, hänger själv på biobanken idag!

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0