Återseende!

Skrivet 2011-01-03 10:19:07
Tjeena bloggen, fan va längesen haha! Har varit heelt handikappad i en vecka, min dator pajade ?? :O!! ? Blää har varit så osocial i en vecka nu, men från och med idag börjar ja räkna dagarna här på bloggen, för om två veckor åker vi :D :D :D  wiiie 14 dagar exakt idag!! Går till jobbet med ett leende på läpparna, nu kör jag slutspurten med att bara vara glad och lycklig helt enkelt :D Fokusera på rätt saker och skita i personer som inte är värda min tid!

Igår var det minnesstund för Emma. Det var verkligen jätte fint och det var många som kom. Hon var väldigt omtyckt verkligen. Fan vad livet är orättvist alltså. Cancer är fan onska i sin renaste form.

Allt som hänt har verkligen fått mig att förstå hur mycket mina vänner betyder och hur lätt det är att ibland bara skicka ett sms och berätta hur mycket man tycker om någon. Man vet aldrig vad som kan hända och livet är väldigt skört, därför måste vi ta hand om dom som betyder, värdera varje sekund man får. Man har verkligen börjat se saker annorlunda nu.

Till alla mina vänner; Jag Älskar Er, försvinn aldrig från mitt liv! Utan er är jag inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0