Hej då biobanken!

Skrivet 2011-01-14 12:49:49
Sista dan på jobbet idag på tio veckor! kommer sakna det här stället och alla som jobbar här gaalet mycket!! Blev bjuden på lunch av en kollega och åt med henne och Patrik, jätte mysig sista lunch! Sen fick jag ett mail om att dom fixat fika o grejjor till mej, himla underbara dom är alltså! Åh känns så himla sorgligt att lämna alla, men ja kommer ju tillbaka! Blir skönt med en paus för dom här ifrån mig en stund haha :D Tror alla kommit fram till att det kommer bli väldigt tomt utan mitt gnabbande, sjungande, pratande, skrattande och skvaller! :D

För er på jobbet som läser det här, kommer sakna er mycket, men vi ses den 29 mars, och om jag kraschar med planet så kommer jag tillbaka och hemsöker er :D

Puss och kraaam!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0