In over my head

Skrivet 2011-07-29 10:09:15
Jaha hörrni, igår då. Fan va ja e bakis nu. Bestämde mig för att supa ner Christofer, en kul grej lixom. Bara det att det slutade med att ja var fullast haha! Buuh! men vi satt iafl på ballen och drack vin och öl och hade as kul!! :D väääärt! idag har ja också lyckats hämta ut mina P-ringar, kort applåd! ;)

Ida kommer min familj hem, wohoo! Knutteplutten kommer bli kvävd av mina pussar o kramar. men innan blirre lurre me Christofer, Christoffer och Annie! Hmaburgare på vårat gatukök blir det! Sen blir det väl lite tid med familjen och vem vet, en utgång kanske, ngn som är på???


Bästa syskonen i världen!:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0