Fiiint rum!!

Skrivet 2011-11-24 20:37:43
Aamagaaad, mitt rum har aldrig varit så fint!! Har städat sen fem och jag har fortfarande kvar att göra! Fem tvättar till, sen är tvätten klar iafl! Fick värsta rycket och slet ut ALLT ur mina garderober, slängde allt på sängen och golvet och började sortera, faaaeen va mkt kläder ja har!! Iafl så är allt i garderoberna, har rensat ut sommar sakerna och tvättat snart sex tvättar! Duktig Essi!!! Tänker belöna mig själv imrn med en runda på stan så jag kan köpa ännu mer kläder ( snart sprängs garderoberna ). Fast nu lovar jag mig själv att när jag köper ngt nytt, måste ngt gammalt ut. Sådetså!
Ska snart gå och duscha och raka bena, min baby kommer ju imrn och då kan man ju inte vara hårig ;) ehehe skämt åsido. Bajteväj, har typ(!!) slutat röka. Nääää ja skulle aldrig sagt det, peppar peppar lixom, men ja försöker. Har gått sen i söndags, bara rökt två cigg sen dess, duktigt tycker jag. mmhm kanske går vägen den här gången. Men bara kanske.
Satteee nu ska ja rulla upp till duschen, vi hörs!
PussfrånLäjf

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG KOMMER IHÅG när jag hjälpte dig att vika allt i din garderob, hur gick de me den ordningen då vavavava :D nää ta en dusch inte lukta usch och inte va hårig när pojkvännen kommer! Keep spreading the joy LOVE YOU /vittne(=skyldig) till att du rökt mer än två cigg sen i söndags.. :(

2011-11-24 @ 23:29:03
URL: http://saralangoe.blogg.se/
Postat av: Elise

hahahahahaha jag skrattar lika mycket varje gång jag ser LEFFE! ;) hahaha bäst!

2011-11-25 @ 08:05:37
URL: http://elisecronqvist.blogg.se/
Postat av: Alexa

Haha vad är det för suspekt du håller i med ena handen?

2011-11-29 @ 16:38:56
URL: http://alexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0