Twilight

Skrivet 2011-11-23 22:14:48
Åh, har haft världens mysigaste kväll med Sara och Twilight, det bästa som hänt människan ( båda )!! :D Vi har lekt med Knutte som kände igen Sara, " saahaa " köpt chips och godis och tryckt i oss allt. Det är så underbart att dom ätnligen gör lite filmer som det finns lite trevligt för oss tjejer att titta på, lite på tiden känner jag visst? ;) höhö!
Ska snart krypa i säng och kolla på tv, var just och lämnade av Sara på tuben. Börjar räkna ner timmarna tills min baby kommer :) på fredag! mys. Behöver kramas och pussas lite med honom.
Meenee ajaaa, lång dag imrn med, vi hade btw provrekord idag! wuuhuu :D eller ah, blev lite slitigt då vi bara var två st på den stationen, alltså en man kort, men vi klarade det galant må jag säga! Visade filmen som vi gjorde på biobanken för Sara, hon skrattade och tyckte den var bra fast hon inte egentligen vet vad vi gör så jag tycker det var godkänt :D
Men ha en bra kväll hörrna, ska blogga lite bättre imrn mellan tvätarna och städningen ;)
Puss på er!
Han är faktiskt rätt trevlig utan tröja........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0