Wuuää

Skrivet 2011-11-27 13:03:52
Gud vad jag har bloggat dåligt! haha det har hänt så mkt så jag har inte hunnit! Christofer kom i fredags, jätte mysigt :) Sen vaknade vi runt halv tio på lördagen och båda hade sovit jätte gott. åå vad jag älskar att vakna med min älskling! Sen åkte vi in till stan efter lite mys med Knut, vi lyckades hitta lite båda två faktiskt, men höjdpunkten var ändå min onepiece :D :D :D wuuhuu nu ska jag bara gå omkring med den hemma!! Tack baby! :D Sen åkte vi hem och gjorde oss fina, sen kom gästerna och vi åt och drack, och drack och drack, och tillsist satt alla tre syskon och Christofer och drack och spelade spel. Sen gick vi ut, feett kul att både Sofia och Fredrik kan hänga med ut nu :D Vi gick till Soft bar och där träffade vi även moster Helena med pojkvän, och så drack vi ännu mer. Kvällen slutade med en alldeles för full lillebror, en hand som behöver rönkas och två lårkakor. haha vilken jävla kväll det blev!! Alla mår dåligt, jag kan inte sitta och Christofer är handikappad med sin hand, haha! Men det var kul :D
Så idag ligger vi bara i sängen tills min baby ska åka, men vi ses nästa helg :)
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0