Onsdag??

Skrivet 2011-10-26 19:21:28
Shiiiit vad veckan går snabbt! Dagarna bara flyger förbi! Blir lätt så när man har mkt att göra :D Jag gillar när det är lite stressigt, om jag får för lite att göra så blir oftast inget gjort då jag behöver lite eld i baken haha ;) Kom just hem ifrån en timmes vistelse på affären där Sofia jobbar, Knut satt och pratade om henne så mkt hela middagen så jag tog med hnm dit. Dåligt val haha  :D näää han är så sjukt rolig!
På lördag är det högskoleprovet, börjar typ bli lite nervös. Har ju inte pluggat på två år, om man bortser från mammas sjuksköterske böcker som jag läser för att jag är intresserad. Vi får se hur det går, håll tummarna för mig!!
Christofer kommer ju på freda med :D :D :D :D Lyckligare tjej får ni fan leta efter! Har gått så lång tid sen vi sågs alltså! Gud vad jag har saknat hnm!! Synd bara att båda alltid har ngt att göra närden andre kommer haha, men vi hade ju aldrig setts om vi tagit hänsyn till det! han får helt enkelt spendera dagen med mamma och Knut så länge, eller hur älskling? ;) När ja kommer hem lär vi gå o äta ngn stans, lär bli tacobar, det enda Christofer sagt att han vill göra haha, sen får vi se! Vill ha hnm för mig själv hela helgen då vi bara ses fredag natt, lörda kväll och söndag morgon. Så sorry tjejer men ja kommer vara osocial hela helgen haha :D
Nu ska ja kolla på film och lägga mig tidigt, nääääjs ja börjar bli tråkig. men det är ändå ingen som vill göra ngt med mej buhu :( njehe meen meeen, god natt på er fina människor, hörs imrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0