ooppaaa

Skrivet 2011-10-28 19:38:13
Heeej!
Stress stress IDAG MED. Wuuää min hjärna faller i bitar just nu. Huvudet dunkar genom skallen och ögonen tittar mest i kors. MEN, mitt humör är på topp då min älskling sitter på tåget på väg hit :D :D han är dock försenad, men det räknade vi med då sj alltid är sent! hähä. Ska städa undan lite i mitt rum så han slipper sicksacka mellan alla kläder det första han gör! Sen ska jag ladda ner en film som vi kan se när han kommer. Juste ja, jag har bestämmt att jag inte gör provet imrn. Jag känner mig inte redo och min mensverk är galen. Ingen bra ursäkt javet, men jag känner helt enkelt inte för det. Bajs! jaajaa, detta innebär att jag faktiskt kan vara uppe länge än tolv ikväll, och jag slipper ställa klockan imrn. Första gången på tre månader när Christofer är här så det är banne mig på tiden :D
Har varit och shoppat ett bar byxor med. Fick bara ett infall. har hur många som helst men andvänder typ fyra par? dåligt! drog med mig mamma och Knut med så det blev mkt skratt samtidigt! ;)
Nu ska ja ja raka benen, städa och fixa lite, så vi får höras sen!! Puussiguull!!
Peddoleffe till er tjänst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0