Torsdag

Skrivet 2011-10-27 18:35:19
Wuuää vilken stress dag!!! Herre gud, har sprungit runt på labbet och letat försvunna prover, lurat system för att kunna fixa saker, gått runt, igenom och sökt i alla system för att hitta fel, skrivit avvikelse på avvikelse, allt utom det ja skulle, vilket resulterade i världens stressigaste och längsta dag! Åh sånna här dagar suger musten ur mig! men fan vad man känner sig duktig när man fixat allt! När man har en lösning på ett svårt problem och stolt kan gå till en förvånad chef och säga, " fan ja fixade det som ingen annan kunde" ! Ibland får man vara stolt över sig själv :D Är så glad över att vara hemma! Jag och Knut har vapenvila och varje gång ja kommer innanför dörren hör ja hnm skrika " jnnaaana" och komma springades och ge mig stööörsta kramen och massa pussar och berätta vad han gjort under dagen, för att sen hämta en bok, dra ner mig på golvet och nöjt sätta sig i mitt knä och säga "lääsaaa"! Idag har han tagit spruta, så han kommer o pekar på benet där han fick den o säga " ooonntt dääää" o peka lite surt ut som om han pekar på den som tog den! haha han är så härlig! Fick ett mms från Charlie med, när dom hade varit på sjukhuset hade han sprungit in på ADHD avdelningen det första han gjorde haha så klockrent! Lägger upp bilden senare :D
Nu ska jag se till att min älskling bokar tåg tills imrn, sen ska ja äta!
Ikväll ska ja se denna film:
Såg den förut med hela gänget, fy fan va kul vi hade! Andreas hamnade bakom en stor kille och satt framåtlutad heeela filmen, såg så himla kul ut i 3D glasögon haha! " vi hade ju iafl tur med vädret" blev hans kommentar. :D
Puss påer!!

Kommentarer
Postat av: sara

"I NEED A HORSE!" haha bästa filmen!!

2011-10-28 @ 09:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0