ChaaChaa

Skrivet 2012-02-29 07:06:16
God morgon folket!! Vilken vacker dag! ( ja har inte ens kollat utanför fönstret, så lita inte på mig ) Men det är den enda dagen på året tjejen få fria till killen! Vad säger ni? Ska ja slå till..? Höhöhö
Snart dax att sticka till jobbet. Väskan är packad och klar, men ja insåg att jag hade glömt packa ner en enda BH haha ja har verkligen slutat andvända det! Hatar bh:ar... Mitt tåg går iafl kvart över två för er som vill möta mig på centralen och säga hej då. Allså hur bra är inte David Lindgrens låt i Mello? Åh dör lite, lyssnar på den på spotify, fett najs. Och jag ska se den laajjv wuuhuu! Mår lite illa faktiskt, vafan..? Kan inte ligga på mage längre.. och NEJ ja är inte gravid!
NU ska ja sminka klart mig och sticka!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0