Fortfarande sjuk

Skrivet 2012-02-14 18:35:25
Baaajs tog tempen nyss och jag har feber :( Blir helt stirrig när jag har feber, sen är ja helt död efter några timmar. Så nu är ja helt död. Haha!
Hoppas ni har haft en fin alla hjärtans dag :) Jag har inte blivit uppvaktad ngt alls faktiskt, men min kärlek bor ju så långt bort. Men så kommer ja hem och så ligger det ett brev på min tallrik. Det är fina fina Kerstin som har postat ett jääätte fint halsband och ett kort! Hon är ju så underbar!! :D Blev jätte glad.
Jag ska iafl spendera denna kväll som barnvakt med en film och popcorn. Firar med baby i helgen istället :) Fick faktiskt ett sms om att en present väntar där hihi så nyfiken!!!
Nu ska ja ta en dusch innan ja ska lägga Knut och dom andra drar på bio.
Åh ja höll nästa på att glömma!! Ja blev ju visst uppvaktad idag haha! Satt i fikarummet med min kollega Annie och sa " åh men ja behöver inga presenter på alla hjärtans dag, den enda ja kräver är en ros "
Då går hon iväg och kommer tillbaka med en ros hon har vikt med en servett haha bästa :D
Rosen är mkt finare i verkligheten ;)
Var bara tvungen att lägga upp den här haha han är en tiger med rosa glasögon haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0