Nu drar jag

Skrivet 2012-02-17 09:27:23
..snart iafl :) Klockan elva går min buss och jag är framme vid fyra!
Fick ett mail idag om att ja ska på arbetsintervju :D Jääj på en förskola i Gnosjö. ÄNTLIGEN händer det ngt! :)Måste bara se till att vara där nere när den är haha :P Mycket planering! Men det ska nog gå braaa!
Iafl så är jag färdipackad och redo, ska ta en snabbdusch och sen sminka mig. Åker i mjukiskläder AS ALWAYS höhö. Såå skönt faktiskt. Och det är en direktbuss, tack gud haha. Hatar byten man gör hela tiden. Meen meen, ska upp och duscha nu, ha en bra dag så kanske ja bloggar i bussen ;)

Kommentarer
Postat av: sara

wihuuuu! arbetsintervjuuuuuuuuuuu :D på en förskola!? där skulle du faktiskt passa hur bra som helst också tror jag :D puss puss älsk ha en fin fin helg!

2012-02-17 @ 09:53:08
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0