Suck

Skrivet 2012-02-16 10:20:57
Nu vill ja bli frisk!! Suuuger att ligga still hela tiden! Saaraa kan vi inte vara sjuka tillsammans?? Ja DÖR här! Ja som ska åka till min baby imrn och fira alla hjärtans dag. Får se hur det blir med det, ja vill ju inte smitta hnm :/
Juuste, hahah sjukt kul, Sofia kom inskrikandes här igår och sa att jag har tagit hennes klackskor. KLACKSKOR hahahahah den dagen man ser mig i klackskor har helvettet frysigt till is :D hahaha fy fan va ja garvade..
Whaattävah, ja vill träna :( Ja var så taggad på att träna massor, och sen blir ja sjuk :( Och inte nog med det, ja får inte sova längre än sju ändå, fast ja behöver sömn! Först vaknar Knut och väcker mig, och sen när han gått till dagis så börjar dom borra.. Kul.. Ajja ja ska snart flytta :)
Iafl så ska ja sätta igång med tvätten nu, den hoopar sig här i tvättkorgen!
Ha en bra dag!
Puss
Jag och Christofer för snart ett år sen :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du - i klackar?? Aaahahahhahahahh :D lika sant som att jag skulle vara platinablond :D <3

2012-02-16 @ 16:43:25
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0