Heeeej

Skrivet 2012-06-18 23:00:11
Såååå , I'm back :)
Orkar inte berätta allt jag gjort haha men det har blivit massa jobb och massa kul, men också väldigt tråkiga saker. Min mormor gick bort i lördags klockan 05:30. Som jag skrev i mitt näst sista inlägg så visste jag att det var sista gången jag fick se henne när ja besökte sjukhuset, fina fina mormor. Nu är det ännu ett tomrum i mitt hjärta, men jag vet att hon har det bättre nu.
Nu håller vi på att sätta upp massa fina saker i vårat hem :) Har handlat på Ikea för cirka sju tusen på en vecka haha och det är bara små saker! Det blir huuuuur fint som helst ska ni veta, ska ta bilder och visa när allt är klart :)
Så är förberedelserna på gång inför midsommar. Imrn åker vi och hämtar partytältet och stoooor handlar all mat! Ska bli så jävla kul, alla är SJUKT taggade;)
Nu ska ja hjälpa till att skruva, plikten kallar!
Min fina mormor får pryda detta inlägg ♥



Jag Älskar Dig, ängel.

Kommentarer
Postat av: Helena

<3 jag hoppas det är lugnt med dig. Vi får prata om allt när jag kommer ner.

2012-06-19 @ 09:24:26
URL: http://Alittlepartofmylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0