Asplövet!

Skrivet 2012-03-14 20:36:53
Går omkring och darrar i heeela kroppen som ett asplöv.. Varför? Jo för att min jobbarkompis körde STENHÅRT med mig på gymmet idag hahaha ja kan inte gå alltså!! :D "skön" kännsla ändå, att man har kört så hårt man kan!PÅ fredag blir det spinning med Niclas, lär ju dö då med.. Fasen vad kul det är att träna när man blir pushad! Så nu ska ja och Cissi köra Måndag,Onsdag och fredag tills ja flyttar! Hoppas det blir lättare om ngra gånger ;)
Annars försöker ja få ihop det med hej då fest.. Mamma vill inte att vi ska vara här för dom vill inte sova borta.. Tack lixom, det är en kväll innan ja flyttar.. Men aja, what to do. Ska försöka hitta ngt ställe att hyra där man kan festa hel natten, blir nog bra :)
Jag är iafl heeelt slut nu, ska snart krypa ner under täcket tänkte jag :)
Men ha en bra kväll!
Slänger upp randöööm bilder från denna helg och förra :)
Vårat köksbord i köket :) ( vi ska dock köpa nytt )
Springtur i solen :)

Detta plus fyra korgar blev det på ullared!
Mina nya fina träningsbyxor :) ( fan va man ser att mina knän går innåt haha )
Mina fina pojkar :)
Så bra platser hade vi på Mello!
Som sagt, bra platser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0