Buuhuu

Skrivet 2012-03-07 20:07:33
Ååh ja e så TRÖTT! Helt slut i pallet alltså.. Det har kommit en ny tjej till labbet, as trevlig och allt men det här med att lära upp folk titt som tätt tär på mitt psyke haha! Bara stå ut för på fredag slutar ja tidigt för min äääälskling kommer innan tre redan :)))) Har lovat hnm att vi ska äta på tacobar på fredag, ända kravet han har varje gång han kommer hit haha :) ÄNTLIGEN alltså, han har inte varit här på flera månader! Är så glad :D Sen blir det mello på lördag och fira min jobbarkompis! Hon bjuder på biljetterna istället för att ha kalas, kul! Dock är det bara genrepet då det var omöjligt att få biljetter till riktiga finalen, men ska bli så jäkla kul att se allt live :D Så på kvällen är vi öppna för förslag för dom som vill umgås!!
Ikväll blir det chill med mamsen som jag snart ska dra ur skolböckerna för lite film och popcorn. Imrn blir det låååång dag igen, sen förhoppningsvis träning:) Den där jävla mensverken måste gå över bara!
Aaaja, ni får ha en bra kväll!
NU ska ja göra ngt kul! Ja ska gå in på bilder på mig på facebook och sen blunda och klicka på en och ladda upp den! Höhöhö kul man kan ha men här är den taaddaaa:
Det var den första ja klickade på! Åååå en till:
hähähäh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0