Dubbelmoral

Skrivet 2012-03-18 22:05:29
Åh alltså ja måste bara skriva av mig. Jag vill ju självklart hitta på ngt i sommar med min pojkvän, inga konstigheter va? Alltså man behöver ju inte åka utomlands osv men två tre veckor ledigt tillsammans med lite semester borde ju inte vara så svårt. Men nu hindrar fotbollen SOM VANLIGT. Man får tydligen inte en DAG ledigt i sommar för att " nu spelar han i ett väldigt vääääldigt seriöst lag" man får lixom inte ledigt då. Okej, fine, men då undrar jag: Varför faan har dom lagfester när dom super sönder sig och "nollar varandra"? Dom ska på träningsläger snart, på våra läger var det ENDAST basket som gällde, inga konstigheter det är ett BASKETläger lixom, man är där för att träna. Men dom ska ut och supa skallen av så på kvällarna, fast dom har träningar dagen efter? HUR SERIÖST ÄR DET? Visst självklart ska dom gå ut och dricka med laget, men kom faaaan inte och säg att laget är så " seriösa" att man inte kan få lite ledigt i sommar!! Herre gud är det elitserien eller?? Tillochmed dom får säkert ledigt! Åååååhh!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexa

Pax för att jag får ha dig här massor den här sommaren då! Eller komma till dig! Jag är ingen man, men är faktiskt rätt bra ändå!

2012-03-22 @ 00:16:05
URL: http://alexas.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha förlåt men det är det töntigaste jag har hört!! Fine om man spelar i landslaget eller elitserien men ett lag i Gnosjö.. Ja jag tycker också det är konstigt att dom inte för ledigt haha :)) jag kommer vara hemma mycket och jobba så I'm all yours!! <33

2012-03-23 @ 07:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0