It's where she lies, broken inside.

Skrivet 2012-03-22 19:35:32
Halloj! Länge sen ja bloggade nu, har som vanligt fullt upp :P Har tränat väldigt mycket på sista tiden, känner mig fett duktig! Fyra gånger förra vecka, tre än så länge denna vecka och ja går från slussen - hem varje dag! Braaa Johanna! Har satt ett mål och jag ska nå det, så det så!! Har dock börjat få svårt att andas. Jag har ju astma men ja brukar inte ha det så här. Vet ej vad det är, men lite läskigt är det. Har haft lite panik attacker osv, mamma tror det är stress och ångest. Kan mycket väl stämma. Blää hoppas det går över tills imrn, då är det träning igen!! Är så taggad på träning nu för tiden :D Skönt! Bort med fläsket!!
Annars så suger jobbet som vanligt, alla går på helspänn och många har redan brytit ihop. Så jävligt är det. Skönt att slutaaa! Jag har själv brytit ihop två gånger på tre dagar haha det går bra nu. Har stått och gråtit och skrikit många fula saker! Böööhw!
Jag har deklarerat med! i god tid denna gång haha förra året var ja försenad två månader haha dåligt!! Ja får tillbaka ytterst lite pengar meeeen bättre än att betala iafl :) höhö
C har också sagt upp sig :D Han jobbade också på ett skit ställe men nu har han fått nytt jobb, grattis gubben! :)
Ja ska iafl duscha nuuuh sen försöka vila och andas. Ska sluta röka med. Neej men tro inte på mig dåå, men ja ska! Ja vill!
Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0