Smått och gott

Skrivet 2012-03-14 21:46:15
Här har ni lite saker ni inte visste/ kanske vet om mig :)
* Jag tror inte på gud. Jag tycker tro är en jätte bra sak, men hatar religion. Det splittrar bara människor.

* Jag har gått ur svenska kyrkan.

* Jag hade ätstörningar när ja var yngre. Jag tänker inte säga aneroxia då jag knappt kommer ihåg denna tid. Men min fina vän Elise, den lilla skvallerbytan ;) , såg till att det inte gick för långt genom att skvallra för mamma då jag ljög om vad jag åt för henne.

* Jag har en fetich för arbetskläder. Riktiga arbetsbyxor med en hammare i fickan, omnom :D

* Jag har typ fotografiskt minne. Kanske inte rikigt RIKTIGT men det är sjukt vad ja kan göra ibland. Kan läsa en hel bok på jätte kort tid då ja mest tittar på sidorna och kan läsa dom innantill. Upptäckte detta när ja var på jobbet och det var 100 rör uppställda med 7 siffriga barcodes på varje och jag kolla igenom alla en gång och kunde sen peka ut precis var ett nummer stod, jag bara såg det lixom haha.

*  Jag är egentligen livrädd för att flytta.

* Jag har sprungit en mil på 40 minuter

* Jag har nedsatt nackförmåga som gör att jag inte kan lyfta mitt huvud när ja böjt det bak haha.

* Jag kan knappt cykla.

* Jag har alldeles för mkt kläder.

* Jag är granskad av SÄPO för att få komma in till våra kvävetankar

* Jag har varit med i Rapport två gånger

* Jag kan sjunga opera.

Sååå haha ska köra såna här ibland, det var kul :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Oooooho sånt här är också kul :D MERRRR!!

2012-03-15 @ 19:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0