Sony Xperia

Skrivet 2012-03-24 12:45:07
Jagpp gott folk, ja har en ny mobil igen! Fick den på köpet när ja bytte abbonemang! Wuuhuu ja fattar ingenting av den... Och jag är en sån som ABSOLUT inte kan sitta och läsa manualen utan ja måste prova själv! Jag har upptäckt att den tar kort i 3D, den går att koppla i TV:n med HDMI uttag och den har sjukt bra ljud! Nöjd! Och jag har lyckats föra över alla kontakter smärtfritt, puuh! Jag gick ner med min syster till The Phone House tidigare idag för att fråga hur man får microship. Då frågade tjejen i kassan om ja hade mitt SIM kort med mig o ja bah " aaa" och tog fram det. Då tog hon det och KLIPPTE sönder det!! Ja fick panik hahaha men så blev det ett litet kort istället! Men ja var iiinte riktigt redo känner jag för ja hade ingen koll på hur ja skulle få över allt från den gamla mobilen osv men det löste sig! Den är fiiiin :D
Jag har den svartaaa och ni ser kanten där nere? Den är genomskinnlig! As coolt :D
Igår var ja och tränade som vanlig med Cissi, ett jääävla pass, sprang nästan en mil på bandet och sen styrketränade vi! Jag har upptäkt att ja måste sluta träna mina ben haha för dom får muskler aaas snabbt så nu håller dom på att bli as stoora noooo lixom :D Var ute och sprang i morse vid halv nio med, blev bara typ en halvmil men ändå!! Funderar på att gå ut och springa igen ;)
Annars så ska ja antagligen fika med Sara och F ikväll, eller ta ngn drink! Mys :D Får se vad som händer! nu ska ja iafl dricka massa vatten, har ont i huvudet!
Vi hörs gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0