Vilken helg!

Skrivet 2012-03-05 20:09:25
Shit vilken långhelg ja haft! Den har varit både underbar och hemsk haha. Börjar med flytt på torsdag, fyra stora lass åkte vi med fram och tillbaka och allt var kaos överallt! Sen behövde vi flyttstäda vilket innebar att vi satt i hans förra lägenhet till halv tolv ( den sista halvtimmen satt jag och grät för ja mådde så dåligt ) och städa och städa och det tog aldrig slut!! Ååååh det var sååå jobbigt haha, ja var typ magsjuk i tre dagar där nere, tror det var när vi åt på MAX som ja blev sjuk! Blääää fy fan va ja mådde dåligt! Sen var det bara åka hem till oss och bädda och lägga sig på madrasserna och sova i kaoset. Dagen efter gick stackars Christofer upp och jobbade, jag sov till åtta iafl, sen gick det inte mer för vi hade inga persienner haha så ja vaknade av solen! Så jag började packa upp allt. Jäävlar va mkt saker haha. Men ja var tillslut hyfsat klar runt ett, så ja åt lunch och gick ut och sprang i det fina vädret :) Sen kom baby hem och vi åkte till Mio i Värnamo och köpte oss en fin soffa! Dock är det 7 veckors leverans så den kommer lagom tills ja flyttar ner höhö;) Sen åkte vi hem, köpte med oss kebab, som ja knappt kunde äta, packade upp det sista och somnade. Klockan åtta gick vi upp dagen efter, åkte till Rickard och Johanna och tog minibussen med dom till:... what for it... ULLARED :D haha där shoppade vi för många tusen och om någon undrar vad vi köpte så har ja ärligt ingen aning haha :D Men vi åkte iafl hem och packade upp allt vi köpt, satte upp det som skulle sättas upp, städade och åkte ner och köpte tacos. C dammsög medans ja gjorde mat och klockan sju kom Johanna Och Rickard över och åt och kollade mello :) Våra första middagsgäster hihi så mysigt :D Sen somnade vi runt halv tolv, jag dock i soffan runt halv elva haha, gick upp halv åtta på söndagen och gick ut och sprang båda två vid åtta. Sen kom Johanna och Rickard tillbaka och hämtade oss med minibuss och släp och vi åkte till Jönköping och Ikea! Där shoppade vi ännu mer, dock faktiskt nödvändiga saker haha :D Så nu är vårat hem snart helt klart. Det saknas lite speglar, ett nytt badrumsskåp, sängbord,växter och lite sånt. Annars är vårat hem helt UNDERBART! Jag är så sjuuukt nöjd!! Jag tog inga bilder, men ja har filmat för mina vänner ja träffar :) Sååå det var min helg haha vilket långt inlägg det blev! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0