Näsprejen är min bästa vän!

Skrivet 2012-06-06 23:19:44
Usch vad jag är snorig haha! Nyser konstant och hostar :( Hoppas ja blir frisk snart alltså! Christofer mår också lite dåligt så vi har nog fått det av Knut haha typiskt!
Har haft en jäte mysig kväll med middag och fika med brudarna, underbart att träffas igen! Känns alltid som man sågs igår även om det gått hur lång tid som helst, vi  pratar ju nästan varje dag :) Så är det med riktigt vänner ♥
Vi pratade lite om midsommar också, alla är sjuuukt taggade och det kommer bli bästa ever :D Whääj!
Idag har jag också hälsat på mormor som ligger på intensiven igen. Dom sa att jag skulle komma även om jag var sjuk, för det antagligen är sista dagarna för henne nu :/ Så det var anog sista gången jag fick se mormor, känns inte riktigt kul men ja försöker skjuta bort det. Hatar sånt. Vill inte tänka på det. Jätte jobbigt. Vi har inte haft så bra kontakt men sist hon låg på intensiven på Karolinska var jag där varje dag två gånger om dagen. Nu kan jag inte det för att jag bor så långt bort. Känns som att man ångrar nu att vi inte haft mer kontakt lixom, man vet inte vad man har förens man förlorar det helt enkelt. Jag tar det som det kommer, vill inte tänka på det nu.
Nu ska ja sova tänkte jag iafl, imrn ska ja upp tidigt och lämna Knut på dagis :) Hoppas det inte är lika jobbigt att säga hej då denna gång så ja går gråtandes därifrån haha men det lär jag göra ändå!
God natt fina ♥

Kommentarer
Postat av: sara

BLOGGA FI HELVEDE

2012-06-13 @ 20:36:32
URL: http://saralangoe.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad du är dålig på att uppdatera! Hallå, vi undrar ju vad du gör där nere juu

2012-06-16 @ 23:26:11
URL: http://Alittlepartofmylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0