Vilken Underbar dag!

Skrivet 2012-05-22 16:37:55
Lika fint idag, blir så jäkla lycklig av detta väder :D Har legat i bikini hela dagen på Marias tomt och njutit, fast lite mer försiktigt nu haha så ja har nog sluppit bränna mig :) Men har faktiskt fått färg, skönt alltså! Vi tog en paus mitt i och gick och köpte kulglass, DÅ är det sommar alltså :D Underbart gott, första för iår faktiskt.
Fick btw ett sms om att jag är bokad att jobba på söndag, wuuhuu äntligen börjar det haha. Men det är ett tag dit, får njuta av solen så mkt jag kan ;)
Sitter och tittar på Top Model och har ont i huvudet. Måste nog hälla i mig lite vatten! Blir lax till middag idag, omnom :)
Ha en fortsatt bra dag!
Fina Maria ♥



Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för ditt fina sällskap dessa dagar ;-) puss! <3

2012-05-23 @ 00:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0