Lantkärring??

Skrivet 2011-12-29 14:15:51
Sara? Lantkärring?? Det var ju det värsta ja hört hahaha!! Det värsta är att det stämmer.. Hahaha jag trodde faktiskt aldrig att detta skulle hända mig, men jag trivs på landet!! höhö.
Nu har ja iafl diskat och städat klart för dagen, så nu ska bara Christofer komma hem så vi kan åka och köpa massa sprit och fika till resan. Alltså spriten är inte till bilresan, men fikat. Jag tar första biten så tar han den när snön börjar synas. Jag HATAR att köra bil i snö! Vidrigt!
Tittar på biggest loser. Fan va dom kämpar alltså. Jag vill också ha en PT!! Ngn frivillig som vill stå och skrika på mig fyra gånger i veckan? Åh jag har så tråkigt..Funderar på att ta en promenad i regnet, kan vara rätt skönt om man klär på sig ordentligt... Eller så stannar jag i soffan med mina taco chips och biggest loser. Svårt.. Hur som helst så pallar ja inte sitta vid datan mer iafl. Btw, fan va dom wainar på BL, sluutaaa grååtaa!!
Puss påer!
Bonde

Kommentarer
Postat av: sara

hade du haft sats kort hade jag skrikit så mycket på dig att du aldrig mer hade velat prata med mig :D boo kom hem snaaaaaaaaaart!! <3

2012-01-02 @ 13:47:10
URL: http://saralangoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0