Baaaaaajs!!!

Skrivet 2011-07-25 10:08:08
Höhö hatar att skriva rubriker så det fick bli en riktig essi rubrik!!

Helgen har varit aaas grym! har hittat mitt andra hem, hos Leila!! Hängt där typ varje da nu haha! I fredags bläv det Josefinas med Sofia, Leila och Helena! Efter drog jag och Helena ut på en pontanutång till Oxid! Kuuuul, kom hem runt halv tre o däckade gött i sängen! I Lördags gjorde jag absolut INGETING!! sjukt tråkigt men behövligt! I söndag var jag , inte helt otippat, hos Leila! innan åt vi hela gänget på Oskar för att hälsa Elise och Sara välkommna hem, äntligen tjejor!! åh såg värsta snygga killen utanför fönstret på KI nyss, han jobbar här faktiskt, jummie! Tände ett ljus för dom förlorade i Norge, sjukt hemskt det som hänt!

Vidare så kommer min älskling imrn, woop!! fett me najs, nu får Essi ligga ehehe! nää har saknat hnm as mkt faktiskt :)

åh btw så raggade fotografen på Oxid på mej i fredags, vilket resulterade att jag hamnade på första sidan på finest, buuuh, här är bilden iafl :
 blööö, ajjaaa!!

Här kommer min nya favorit bild på mej o Christofer, as fin enligt mej höhö :D



Puuusss på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0