I'm back!

Skrivet 2012-02-23 18:59:35
Jääss saknar att blogga lite faktiskt, det är ju kul att kunna se tillbaka sen och kolla vad man gjorde ett visst datum! Så jag bestämde mig för att börja igen :) oooppaa nu är Sara och Elise glada ;)
Sååå vad har hänt i mitt liv? Ja ni, inte mkt. Firade Kerstin som fyllde år i tisdags, hon fick i present middag och bio av mig som vi ska ta på söndag! Sjukt trevligt :) Sen har ja mest tagit det lugnt då jag inte kännt mig helt kry än. Har lyckats smitta Christofer med, stackarn :( Dumma mej! Jag har gått upp varje mrn klockan sex för att åka och träna men vaknat med värsta halsontet varje gång :( Nu får det ju gå över! Jag som ska på party party på lördag :D Madde och Hanna fyller år så vi ska köra gärnet i UV :D Kul med ngt nytt! Så imrn ska ja köpa presenter och förhoppningsvis äta med Helena :) Hade heeelt glömt bort att man får lön imrn så det lär vara SMOCKFULLT haha men det är bara kämpa sig igenom!!
Annars så säger ja upp mig imrn. På tal om ingenting haha. Ska bli as sköööönt :)
Ajjaa, nu ska ja duscha!
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Flera dagar senare: "Eller?"

2012-02-26 @ 17:49:16
URL: http://jjohanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0