Okej, kanske inte

Skrivet 2012-02-27 09:00:45
Hahaha som ni kanske upptäckt så har ja bloggat as dåligt igen, förlåååt ja ska ändra på mej! Jag har bara ingen tid att sätta mig ner och skriva på datorn!
Min helg har varit as bra. I fredags åt jag middag hos Sara med Helena, kött med pommes, bea och fetaost/soltorkadetomater sallad omnomnom sjukt gott!! Sen åkte vi till Leila med bilen för film mys. När vi kom dit var hela bordet uppdukat med bireost, godis, chips, läsk och mycket mer! Haha och där kom vi med en popcornpåse höhö. Så vi kollade på " Friends with benifits" , typ 5:e gånger för mig men den är lika bra varje gång!! Sen i lördags så gick ja upp tidigt efter ha lagt mig runt halv fyra efter ett fyllesamtal med min käre pojkvän. Var as trött hela lördagen så ja orkade aldrig åka till Maddes fest :( :( Så himla dåligt.. Var istället en sväng och kolalde på våran vän Noghor och krossade i gladiatorerna, sen åkte ja hem och sov runt halv elva. Kul tjeje lixom.. Sen var det bara upp på söndagen, åka till pappa och röjja i förrådet. Nu är det klart vad ja ska ha med mig, sååå skönt. Fan va saker ja har haha! Sen åtke ja in till söder med Kerstin och åt en brak middag på våran favoritrestaurang, en grekisk som är helt UNDERBAR. Sen gick vi på bio och såg " En gång i Phuket" faktiskt väldigt härlig film! Sjukt bra kväll och det uppskattades väldigt mkt :)
På onsdag åker jag till Småland för på torsdag flyttar C till våran lägenhet :) Spännande!! Så det blir nog en hel den Ikea osv för oss i helgen. Men ja hoppas på lite fest med i nya pläjjset :D
Nu har ni fått en uppdatering, återkomemr senareikväll efter jag tränat!
Pussssss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0