Dagens

Skrivet 2012-01-30 22:01:58
Jag har köpt världens finaste kudde idag :D Och handdukar! Allt från Lexington! Så det kostade en del.. Men ska det smaka får det kosta.. eller ngt haha. Visar bild imrn.
Hann med en snabbvända förbi Helena på Prinsess med, mysigt att få prata en stund :) Sen drog ja mig hemmåt och har läst massa kappitel ur mammas kursböcker. Läste om lidande hos patienter, så himla intressant. Massa psykologi och människokännande. Sen fick jag förklara allt för mamma, då går allt dubbelt så fort :) Så förklarar hon vad hon har läst för att öva, perfekt! Och jag lär mig massa inför framtiden. Bra där!
Nää men ja ska faktiskt försöka sova, ska upp tidigt imrn och träna. Köpte kort på Friskis vid jobbet idag, och detta kort ska tro det eller ej, andvändas! ;)
Slänger upp en bild från helgen, sjukt kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0